Oppholdet så langt

Heisann! Jeg heter Robinson, 23 år gammel og studerer for tiden i Barcelona. Jeg studerer Reiselivsledelse på UiS og er for tiden på mitt femte semester. Jeg er på utveksling i Barcelona og gleder meg til å fortelle dere om oppholdet mitt her! Har fått gjort en del kule ting de første ukene her, har dessverre dabbet litt av med aktiviteter etter protestene begynte. Men forhåpentligvis for oss utvekslingsstudenter her nede, så varer ikke dette mye lengre. Vil først og fremst vise frem litt av det vi har gjort her så langt, mangler en del klipp som jeg dessverre ikke får vist frem, men videoen lengre ned i innlegget viser en god del!

Kort fortalt om aktivitetene vi har gjort så langt som vises i videoen:
Vi har leid bil to ganger så langt. første gangen så leide vi en stor van og kjørte nord-østover mot Costa Brava. Der leide vi en stor AirBnb leilighet med overnattingsplass til 15stk. Sist gang leide vi en sportsbil og kjørte helt til München for å feire Oktoberfest, dette var en knallsuksess og vi fikk besøkt totalt fem land på en liten helg! I skrivende stund så har vi også leid en ny bil som skal ta oss til Andorra, der vi har leid to leiligheter som ligger litt utenfor byen. Forhåpentligvis så får jeg smettet inn et par klipp fra den helgen i en framtidig video.

Praktisk info, tips og skolerelaterte emner kommer i et senere innlegg, så følg med!